A teljes kinézetet köszönöm Blue-nak!

2013. október 29.

Díjak #2

Már megint nem figyeltem egy kicsit és újra összegyúlt egy pár díj, szóval éppen ideje megköszönnöm őket :)

Köszönöm Ronnie-nak, Vacaknak és Lalának :)

Kérdések és válaszok:
Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Niki, de igazából mindenre hallgatok, nagyon sok becenevem van :)
Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Ha most elkezdeném sorolni...:D
Félsz a sötétben?
Amikor egyedül sétálok haza az éjszaka közepén, miután megnéztünk egy horror filmet, akkor eléggé tudok félni. 
Szerelmes vagy valakibe?
Igen:)
Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled? 
Jóó sok van xd
Gondolatban öltél meg már valakit?
És még hogy :D
Szerinted a péntek 13 szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Hát nekem a 13.-a egyszerűen túl szerencsés volt mostanában :)
Van olyan dolog, amit a szüleidnek sem árultál el?
Van.
Hallgatsz olyan zenét amit mások előtt cikinek érzel?
Nem tartom gáznak, ha valami nekem tetszik, másnak pedig nem.
Kiskorodban sírtál amikor szurit kaptál?
Az elsőnél igen, pedig nem is fájt.xd
Mit tennél ha hirtelen híres lennél?
Azt hiszem, kihasználnám, hogy tudják, ki vagyok.
Szoktál álmodozni? 
Állandóan.
Járnál Chase Crawforddal? 
Azki?
Hány gyereket szeretnél? Fiú/Lány neveik?
Egy fiút és egy lányt, a nevüket még nem tudom:)
Adni vagy kapni jobb?
Természetesen szeretek kapni, de adni valahogy mindig jobb
Titkom?
Ja
Bakancslista?
Szeretném körbeutazni a világot.


Köszönöm Looney-nak:)

Magamról: 

1. Ebben mindig nagyon rossz voltam.
2. Egész nap zenét hallgattam, hogy ne legyen rossz kedvem.
3. Szeretek egyszemélyes bulit tartani itthon, főleg, ha a szomszédok aludni szeretnének :D
4. Anya ezt nem szereti.
5. A kutyám ma beverte a lábát a lépcsőbe és negyed óráig nyüszített meg sántított...xdd
6. Túl sokat szerencsétlenkedem.
7. Unatkozok. 
8. Nem szeret az irodalomtanár.
9. Megértem a tanárt.
10. Zongorázok.
11. Jelentéktelen információk.

Kérdések:

1. Milyen szavakkal írnád le a személyiséged?
- Túlságosan összetett személyiség vagyok :D
2. Játszol valamilyen hangszeren?
Zongora, de nagyon szeretnék még gitározni megtanulni. 
3. Van kedvenc együttesed/énekesed?
Különösebben nincsen.
4. Mi a legnagyobb álmod?
Hogy egyszer valami maradandód alkossak, hogyha az emberek meghallják a nevem, akkor tudják, hogy ki voltam. 
5. Történt veled valaha rettentő kínos dolog?
Sok
6. Mi nevettet meg?
Mindig mindenen képes vagyok nevetni:)
7. Ki inspirál téged?
Ezt nehéz lenne megmondani. Kitűztem magam elé egy célt, és azt szeretném minden áron megvalósítani. 
8. Mielőtt felrakod a részt, kérsz másoktól véleményt?
Nem szoktam, esetleg nagyon ritkán. 
9. Mi ösztönzött az írásra?
Barátnőm néhány éve elküldött nekem egy regényt, amit ő írt, és kedvem támadt kipróbálni. Aztán egészen tetszett és folytattam, és most itt vagyok, túl nagyon sok blogon :)
10. Honnan jutott eszedbe az ötlet?
Sokszor meghallok egy címet és onnantól minden jön magától, vagy álmomban látok valamit, esetleg lefekvéskor elkalandoznak a gondolataim..:)
11. Jártál már úgy, hogy alig várod, hogy megírj egy részt, de mire odajutsz, egyáltalán nincs hozzá kedved?
Fhú.. elég sokszor :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése