A teljes kinézetet köszönöm Blue-nak!

2013. augusztus 31.

Díjak

Kaptam egy pár díjat - hatot! El sem hiszem:) -, és mivel nagyon örülök nekik, és nagyon kedvesek vagytok, hogy gondoltatok rám, ezért úgy döntöttem, kirakom őket:) 

Köszönöm Raven-nek:)

10 dolog rólam:
1. 15 éves vagyok
2. Két éve írok, de eleinte ezt csak egy barátnőmmel osztottam meg:)
3. Első blogom a Vámpír Élet volt
4. 6 éve zenélek
5. 10.-be megyek holnap utánxd
 6. Imádom a kutyámat, Zeuszt.<3
7. Olaszul tanulok
8. Kedvenc állatom a panda :DD
9. Nem tudok többet írni.

Válaszaim:
1. Játszol valamilyen hangszeren? - Zongora
2. Ki a kedvenc szereplőd a történetedben? - Zac Dylan
3. Mikor kicsi voltál, mi akartál lenni, mikor felnősz? - állatorvos :D
4. Van valamilyen állatod? - Zeusz *-*
5. Hogy hívják? - Zeusz xddd
6. Hallgatsz zenét, miközben írsz? - Általában igen. Mindig megnyugtat és ihletet ad:)
7. Melyik a kedvenc pizzád? - Tejfölös, sonkás, gombás
8. Van kulcstartód? - Van egy rózsaszín macim :D
9. Szeretsz rajzolni? - Inkább firkálni.
10. Mióta írsz? - Kb két éve

(ezt a díjat köszönöm még Jennifer-nek, Lalalina-nak, Lucy Hope-nak és Maya-nak:) )



Köszönöm Katherine Bell-nek:)

10 dolog rólam:
1. Nem tudok még tíz dolgot írni

Válaszaim: 
1.Mitől félsz a legjobban? - Pókpókpók
2.Hol nyaraltál? - Itthon :D
3.Mivel szeretnél foglalkozni, ha felnősz? - Zenélni szeretnék, vagy írni, de ameddig ezek nem jönnek össze, pincérnő leszek :D
4.Mi az álmod? - Hogy híressé váljak azzal, amit szeretek csinálni. 
5.Milyen lány illetve fiúnevet adnál a gyermekednek? - Felleg és Felhőcske :DDDD jónemxd
6.Melyik országban szeretnél élni? Miért? - Olaszországban, mivel imádom az ottani helyeket:D
7.Hány tesód van? - 1
8.Mi a hobbid? - Zene, írás
9.Van kedvenc neved? Ha igen, mi? - Milán
10.Mi volt a legfurcsább álmod? - Az hogy anya beleesett az árokba és pillangóvá változott. Valaki magyarázza meg nekem :D

10 kérdés: 
1. Mi a legnagyobb vágyad?
2. Mióta blogolsz?
3. Hány blogod van/volt eddig?
4. Miért kezdtél el írni?
5. Van háziállatod?
6. Mióta írsz?
7. Ki a példaképed?
8. Kiknek a blogjait olvasod rendszeresen? 
9. Hány éves vagy? 
10. Hány centi vagy?
(nem vagyok ma formában :D)

Akiknek küldöm:
Mindenkinek szeretném küldeni, akik feliratkoztak a blogra, vagy olvassák, szóval nyugodtan kirakhatja mindenki az oldalára, én küldtem!!:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése